معرفی وبلاگ
رودخانه ای زیبا در مسیر زندگی به نام خانواده وزلال وشیرین بودن اب این رودخانه به نام تحکیم خانواده ونورانی شدن زندگی عمل کردن به دستورات ائمه اطهار از طریق احادیث
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 56449
تعداد نوشته ها : 13
تعداد نظرات : 1
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

چهره ای که خیلی این روزها خطرناک و خبر ساز شده، نوۀ آقای علی اکبر تهرانی یعنی خانم زهرا تهرانی (شریفی) است.
درباره علی اکبری قبلا بحث کردیم و از انحرافات عقیدتی این فرد گفتیم و ادعاهای کذاییش!
با کمال تأسف وی از سوی بادنجان دور قاب چین ها و مریدان سینه چاک، عنوان حضرت زهرای علی اکبر گرفته است!!

از سال 1385 جلساتی با محوریت او برای مریدان آقای تهرانی به صورت ماهیانه آغاز شده است. در مطالبی که توسط مریدان این خانم منتشر می‌شود، برای شیخ القابی چون علی زمان و برای زهرا تهرانی القابی مانند زهرای زمان و ام ابیها به کار می رود.


برخی از کسانی که قبلا در جلسات او حاضر می شدند می گویند شیخ علی اکبر تهرانی گفته نمی توان بدون وضو نام وی را برد. بدتر از این، او از سوی تهرانی به القابی چون: عین الله و وجه الله، ملقّب شده است!!

نگرانی شدیدی که درباره جلسات او وجود دارد این است که عده ای از کسانی جلسات مذهبی خانم ها در تهران را اعم از مداحی یا سخنرانی اداره می کنند از شرکت کنندگان در جلسات خانم تهرانی هستند و مرید وی شده اند؛ تا جایی که العیاذ بالله وی را یگانه بانوی عالم می دانند.

او سعی می کند از این طریق به جلسات و افراد دیگر نفوذ کند. وی مدعی است از طریق چلّه نشینی ها و ارتباط با تهرانی و عوالم غیب به مراتب بسیار بزرگی دست یافته است.

زهرا تهرانی درباره پدربزرگش تعبیر آقا را به کار می برد و می گوید:
«1- ملاک کارها باید وجود مبارک آقا باشد، بخواهیم نخواهیم آقا جهانی شده اند.

2- اول کارشون مثل رسول الله بود، به مردم وضو و نماز و احکام رو یاد دادند که روش و کارهایشان خدائی و رسول اللهی بود. بعد رسیدند به مرحله غربت امام حسن آقا فقط با اینها صبر و مدارا می‌کرد چون عده شون بچه بودند و یه عده جوان، یه عده هم جاهل. مرحله بعد میریم به خانه نشینی مولا علی و دشمنی ها و زجرها، عظمت ایشون هم شبیه امام زمان است امام زمان در پس پرده غیبت هستند و استاد دارند برای ایشون یار تربیت می کنند.

3- امام زمان (عج) حافظ اوست و در عالم رویا به آقای تهرانی فرموده امام زمان (عج) فدای تو شود!!

4- امام زمان «عج» فرموده پرچمدار آخرالزمان شیخ علی اکبر تهرانی است!!»


دسته ها :
يکشنبه بیستم 10 1394 16:1
X